Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Καλώς ορίσατε στο Allakso-balies.blogspot.com

Από ότι εύκολα παρατηρήσατε όταν εισήλθατε, το συγκεκριμένο BlogSpot αποτελεί μία στέγη αφιερωμένη εξ’ ολοκλήρου στην αθλητική αρθρογραφία. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σα συντακτική ομάδα επενδύουμε στην παράθεση της άποψή μας και όχι στην αναμετάδοση ειδήσεων.

Στις Αλλαξομπαλιές μας δίνεται η ευκαιρία να παραθέσουμε την άποψή μας γύρω από όποιο αθλητικό θέμα κρίνουμε απαραίτητο, επίκαιρο ή μη, όντες ταυτόχρονα μακριά από οπαδισμούς και σκοπιμότητες. Όσο για το ποιο είναι το κίνητρό μας; Μα φυσικά, η αγάπη για τον αθλητισμό που κατοικεί μέσα μας από πολύ μικρή ηλικία. Είμαστε βέβαιοι ότι θα βρούμε ανταπόκριση. 





Η συντακτική ομάδα:

Δημήτριος Σακελλάρης – Αρχισυντάκτης: Καλησπέρα σας, έχω τη χαρά να αποτελώ τον εμπνευστή και κάτοχο του παρόντος ιστολογίου. Η κύρια ιδέα πάνω στην οποία στηρίζονται από την πρώτη μέρα λειτουργίας τους οι Αλλαξομπαλιές είναι η παράθεση απόψεων γύρω από αθλητικά θέματα που απασχολούν όχι μόνο την Ελλάδα αλλά όλον τον κόσμο. Η κινητήριος δύναμη όμως είναι ότι έπειτα από μικρό σχετικά χρονικό διάστημα το BlogSpot έχει αποκτήσει μόνιμο αναγνωστικό κοινό και όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιθυμούν να ασχοληθούν με αυτό. Όσον αναφορά εμένα, αποτελώ σπουδαστής του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Οι αγάπες μου όμως κατ’ αρχάς για τον αθλητισμό και στη συνέχεια για τη δημοσιογραφία ήταν εκείνες που με ώθησαν στο να δημιουργήσω μία στέγη που όποιος επιθυμεί να μπορεί να διαβάζει τα γραφόμενά μου και να συμφωνήσει ή όχι με αυτά. Εύχομαι η προσπάθεια να αποκτήσει ακόμη λαμπρότερο μέλλον!

Άρης Σταμόπουλος – συντάκτης: Ο αθλητισμός είναι βακτήριο. Ένα βακτήριο το οποίο, με το που μπει στο αίμα σου, τρέχει μέσα σε όλο το κυκλοφορικό σου σύστημα και κάνει τη ζωή σου να εξαρτάται από αυτό. «Μολύνθηκα» από αυτό το κακό βακτήριο στα 9 μου χρόνια και έκτοτε δε σταμάτησα να ασχολούμαι με τον αθλητισμό ενεργά και μη, ανεξαρτήτως του είδους, της δημοτικότητας ή της απόχρωσης της μπάλας( αν διαθέτει). Στόχος μου μέσα από την παρέα και τις εμπειρίες στις «αλλαξομπαλιές» είναι η προσωπική αλλά και ομαδική εξέλιξη, παρέχοντας στους αναγνώστες έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση και καταθέτοντας τα δικά μου «πιστεύω» και «ιδανικά» για τον αθλητισμό στη διάθεσή τους. Δηλώνω φίλαθλος(το οπαδός θα ήταν too much) της μεγαλύτερης ποδοσφαιρικής ομάδας του δικού μου σύμπαντος. Της Liverpool. Και ως γνωστόν “once a red, always a red”, “you’ll never walk alone” και όλα τα συναφή. Δημοσιογραφικά ινδάλματα δεν είχα ποτέ κι αυτό διότι πιστεύω στην διαφορετικότητα και στην προσωπικότητα του κάθε ατόμου ξεχωριστά. Γίνε αυτό που κοιτάζοντάς το μετά από χρόνια θα σε κάνει να νιώθεις περήφανος για αυτό που έγινες. Μη γίνεις αυτό που κάποιος άλλος ήταν πριν από σένα. Make the difference.

Μάριος Μπελεχρής – συντάκτης:  Η αθλητική δημοσιογραφία είναι ένα εφηβικό όνειρο. Ο αποπροσανατολισμός μου στα οικονομικά και η εισαγωγή μου στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς δεν στάθηκαν ικανά να εμποδίσουν το πάθος μου. Οι Αλλαξομπαλιές είναι η ευκαιρία να εκφράσω τις υποκειμενικές απόψεις μου, με τη μεγαλύτερη δυνατή αντικειμενικότητα. Να αναπτύξω συζητήσεις με τον κόσμο γύρω από τις στρογγυλές θεές. Οι στόχοι μου ταυτίζονται με του blog όπως και η νοοτροπία μου. Είμαι λάτρης της ολλανδικής σχολής που έχει προσφέρει στο ποδόσφαιρο μεγάλους προπονητές και επιθετικογεννείς παίχτες. Σαν πρότυπα δημοσιογραφίας θα αναφέρω σίγουρα το Βασίλη Σκουντή, και το Μιχάλη Τσόχο. Επίσης παρακολουθώ με περίσσεια ευχαρίστηση τις μεταδόσεις του Αλέξη Σπυρόπουλου. Αθλητής ίνδαλμα: Ζινεντίν Ζιντάν.

Κωνσταντίνος Κοτζιάς – συντάκτης: updating...

Γίνε κι εσύ μέλος της συντακτικής ομάδας:

Αν έχεις κι εσύ μέσα σου το «μικρόβιο» του αθλητισμού, σου αρέσει η δουλειά μας και θέλεις να συμμετέχεις, στείλε μας ένα mail στο allaksobalies@gmail.com και θα σε ενημερώσουμε.

Επικοινωνία:

Βρείτε μας και στο Facebook, το Twitter και το Google+.
Για οποιαδήποτε σχόλια, παρατηρήσεις, ή παρεμβάσεις επιθυμείτε, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω mail στη διεύθυνση: στο allaksobalies@gmail.com.


Επιμέλεια Δημήτριος Σακελλάρης

1 σχόλιο: